„Ministar se zabavlja u slavonskim lovištima, smišlja akcijske planove za izlov divljači i ne bavi se svojim poslom.“ – izjavio je Domagoj Hajduković komentirajući stanje u obrazovnom sustavu i nužnost cjelovitih sustavih reformi.
Kaže kako je u medijima objavljena lista osnovnih škola koje sudjeluju u projektu cjelodnevne nastave, koje su kako navodi primarno ruralne škole iz Slavonije, odnosno iz područja gdje je HDZ na vlasti.
„Imam podatke da su ravnatelji ucjenjivani i pritisnuti da se jave na sudjelovanje u ovom projektu. To je još jedna loše pripremljena reforma koja će doživjeti fijasko, a to će platiti hrvatski građani. Do sada sam preživio jedno osam reformi, ni jedna od njih nije zaživjela, takvim načinom nećemo stići nigdje.“ – kaže Hajduković.
Tvrdi kako posebno zabrinjava što ministar šuti o nedavnom istraživanju „Puls škola“ u kojem se navodi da se preko 93% učitelja susreće s neprimjerenim ponašanjem roditelja i da pritisci na učitelje i dalje traju. Osvrnuo se i na tragične događaje u Srbiji.
„Hrvatska ima akcijski plan protiv vršnjačkog nasilja, ali ga ovo ministarstvo ne provodi, a to je jedina garancija da izbjegnemo tragedije. Kao što smo naglasili u otvorenom pismu ministru Fuchsu neke se stvari ne rade dobro, puno je neprijavljenog oružja koje može dovesti do strašnih tragedija, a jedino rad s djecom u odgojno-obrazovnim institucijama je garancija da se takve stvari ne dese. Dok to ozbiljno ne shvatimo bojim se da je sve moguće.“ – rekao je Hajduković.
Što se tiče reakcija srpskog predsjednika Vučića, Hajduković smatra da su neke od njih razumljive, ali da je žalosno da Vučić koristi ovaj nemio događaj za forsiranje svojih političkih agendi, tako smo slušali o „upletenosti Kosova, Albanije, LGBT populacije i zapadnih vrijednosti koje nagrizaju Srbiju“ kaže Hajduković i dodaje da Vučić koristi te teze kao opravdanje za nedostatke i nečinjenje svoje vlade.
„Jedini način da se ovakve stvari spriječe je provedba akcijskih planova, rad s djecom i vraćanje odgoja u škole jer one su postale samo informativni centri koji našu djecu informiraju, ali ne odgajaju.“ – zaključuje Hajduković.